soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

ترخیص کالا از گمرگ بوشهر

ترخیص کالا از گمرگ بوشهر

ترخیص کالا از گمرگ بوشهر :همانطور که می دانید از گرفتاری های تاجران پس از واردات ترخیص کالایشان است که فارغ از اتلاف وقت  با کمترین هزینه کالا های  خود را ترخیص نمایند .

بندر بوشهر از بنادر حیاتی و فعال در حوزه خلیج فارس است . از جمله خصوصیاتی که سبب رقابت تاجران برای ترخیص از این بندر شده قابلیت تخلیه 24 ساعته محموله در بندر بوشهر  است .

تجربیات ما در ترخیص کالا از گمرگ بوشهر مشتریان را مطمئن می کند که کسانی که ترخیص کالای شما‌را به عهده می‌گیرند تمامی کارشناس ترخیص کار گمرک سلطان تجارت بازرگان با تجربه  اند .

بندر بوشهرشبه جزیره ای است که از طرف شمال و غرب و جنوب توسط خلیج فارس احاطه شده است. این بندر به خاطر صادرات , وجود نیروگاه اتمی , رونق اقتصادی یافت .

از خصوصیت های بارز بندر بوشهر تخفیفات گمرکی به چندین از کالا ها به میزان 23 % از دستمزد و دلایل گمرکی است . کالاهایی همانند پارچه و پوشاک طبق کتابقوانین صادرات و واردات , خودروسازی و برنج مشمول تخفبف سود بازرگانی از بندر بوشهر نیست .

مجموعه سلطان تجارت بازرگان آماده خدمت رسانی و همکاری با تجار و شرکتهای حمل و نقل جهت ترخیص , ترانزیت کالا از بندر بوشهر به هدف های متبوع هست .

علتی که سبب ساز می شود بندر بوشهر در حقوق و دستمزد گمرکی تخفیف بدهد این است که کشتی در دبی توقف ندارد .

مزیت های ترخیص کالا از گمرگ بوشهر :

تیم سلطان تجارت بازرگان در مسئله واردات , صادرات , ترخیص کالا از همه گمرکات ( مخصوصا ترخیص کالا از گمرگ بوشهر ) فعال می‌باشد .

ترخیص کالا از گمرگ بوشهر به جهت مکان جغرافیای بوشهر دارنده ترافیک بالایی است بوشهر تحت عنوان یک کدام از شهر های جنوبی به حساب می اید این شبه جزیره با داشتن 14 کیلومتر ارتفاع  از بنادر دارای شهرت برای تجارت و ترخیص کالا به حساب می‌آید .

قابل ذکر می باشد که بندر بوشهر تحت عنوان یکی‌از  تاریخی ترین بنادر مرز و بوم هم به حساب می‌آید اسناد به دست آمده از بندر بوشهر نشان دهنده عمر تاریخى و سوابق پنج هزار ساله این شبه جزیره می‌باشد .

ترخیص کالا از گمرک بوشهر به طور 24 ساعته میباشد و در ساعت خاصی کالا های ترخیصی ترخیص نمیشود این خصوصیت یکی مهم ترین ویزگی های ترخیص کالا از  گمرک بوشهر هست .شرکت سلطان تجارت بازرگان کلیه سرویس ها ترخیص کالا در بندر بوشهر را برای شما انجام می‌دهیم .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.