soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

ترخیص کالا از دبی

مجموعه بازرگانی سلطان تجارت بازرگان ارائه دهنده برترین سرویس های ترخیص کالا از گمرک دبی !

ترخیص کالا از دبی :: امارات به عنوان یکی‌از مطرح ترین قطب های تجاری در خلیج فارس به حساب آورده می شود . به همین منظور ارتباطات اقتصادی و تجاری را با بقیه کشورها و از جمله کشور‌ایران برقرار نموده است . از آن‌جا که امارات هیچگونه مخارج گمرکی را از تجار و موسسه ها وارد کننده اخذ نمی‌کند . کالاهایی که در‌اینن مملکت وارد می‌شوند , با به عبارتی ارزش حیاتی بوده که همین دستور موجب می‌شود تا تجار اهل ایران برای کاهش مخارج حمل و نقل , برای تجارت و خرید کالا از مرزو بومامارات اقدام ورزند . به همین جهت در مجوزات خاص برای ترخیص کالا از دبی به یکی‌از سیاست های پر اهمیت در باب واردات تبدیل شده‌است .

با وجود تفاوت گویش بین تجار اهل ایران و فروشندگان فرنگی , احاطه به گویش فرنگی اعم از گویش انگلسی ضروری است . به همراه داشتن یک مترجم و همینطور مشاور برای انجامکارها مرتبط با ترخیص کالا و ترخیص کار گمرک یکی از مهم‌ترین نکاتی است که بازرگانان و موسسه های تجاری اهل ایران بایستی به آن توجهداشتهه باشند . به صورت کلی برای ترخیص کالا از دبی توجه به موارد ذیل اهمیت دارد:
استعلام و ویژگی ها کالاها
اخذ ویژگی ها ی فنی و بهای کالاها یکی موردها مهم است که در زمان ترخیص کالا از دبی انجام می گردد . کلیه خریداران و تجار اهل ایران موظفند تا این داده ها را ازز فروشندگان امارات اخذ کرده و در اظهارنامه ترخیص کالا به سازمان گمرک تحویل دهند .
تصمیم گیری برای محاسبه هزینه ها
مدل ,نوع و تعداد کالای وارد شده که وارد گمرکات میشود , با توجه به وضعیت فروش در بازار داخلی , بها تمام شده کالا , میزان تقاضا , زمان فروش کالا و . . . تعیینن کننده مخارج و هزینه ها می باشند .
معین کردن قیمت نهایی
پس از اینکه محصولات مورد نظر از شرکت ها و فروشگاه های دبی خریداری شدند برای نهایی شدن قیمت بایستی هزینه های گمرکی را نیز به هزینه های قبلی اضافهه کردوقیمت ها زمان نهایی می شوند که برگه ترخیص کالا را دریافت کرده باشید این به آن معنی است که در محاسیه قیمت ها علاوه بر قیمتی که اجناس را خریداری کرده اید بایستی هزینه های مربوط حمل و نقل,هزینه های نگهداری و هزینه های ترخیص کالا را نیز اضافه کرد .

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.