soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

حواله ارز مبادله ای

حواله ارز مبادله ای 

حواله ارز مبادله ای :: همانطور که می دانید ارز را پول های خارجی که در کشور برای داد و ستد استفاده می شود را می گویند .

ارز مبادله ای نوعی از ارز است که به برخی کالا های خاص برای واردات تعلق می گیرد و ارزی که بعد از دریافت کالا حواله میشود ارز یوزانس نام دارد .

برای رد و بدل کردن ارز مبادله ای مکانی خاص در نظر گرفته می شود و ارز های مبادله ای فقط به 9 کالای خاص تعق می گیرد  به علاوه گرفتن آن هم زمان زیادی می برد و هم سختی بسیاری می طلبد .اما در عوض ارز آزاد بدون محدودیت است و مطابق با عرضه و تقاضا فروخته می شود .

ارز مرجع قیمت آن توسط بانک مرکزی در اختیار گروه های بازرگانی و اقتصادی که مد نظر دولت می باشد قرار داده می شود .به عبارتی ارز مبادله ای زمان خاصی و شرایط خاصی می طلبد.

نکاتی در استفاده از ارز مبادله ای بایستی در نظر داشت :اول اینکه ارز مبادله ای فقط کالا های خاصی را در نظر می گیرد و ارائه آن فقط برای کشورهای خاصی است و دیگر اینکه به صورت تماما نقدی عرضه می شود و درنهایت بانک سی و پنج درصدمبلغ را به عنوان وثیقه به علاوه مبلغ فاکتور در نظر می گیرد .

شرکت سلطان تجارت بازرگان و خدمات آن !

با توجه به شرایطی که در دریافت ارز مبادله ای وجود دارد و سختی های طی کرد این پروسه طولانی می توانید از متخصصین و کارشناسان ترخیص کار گمرک زبده بازرگانی شرکت سلطان تجارت بازرگانی  استفاده کنید .و با بهره مندی از توانمندی های عظیم آنها و سال ها تجربه در این زمینه ترخیص کالا های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسانید .

با شرکت سلطان تجارت بازرگانی تماس بگیرید و ترخیص کالا خود را با خیالی آسوده تماشا کنید .

ترخیص کالا با ارز مبادله ای | ترخیص کالا از جلفا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.