soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

طراحی سایت

خدمات طراحی سایت چرا با سئو برتر ؟

طراحی سایت :تیم سئو برتر در تمام زمینه های توسعه وب دارای تجربه است و آماده است که مشتریان را برای رسیدن به پتانسیل کامل همراهی کند. تیم ما یک رویکرد جامع برای توسعه وب دارد که شامل برنامه نویسی ،طراحی سایت و تولید محتوا می شود.ما به خود می بالیم که در قالب یک تیم از افراد با تجربه و حرفه ای در کنار یکدیگر کار می کنیم.هدف ما فقط توسعه وب سایت برای بالا بردن رتبه شما در موتور جست و جو نیست بلکه می خواهیم کاربر شما بهترین تجربه ممکن را از سایت شما بدست آورد.

 حتما گوش کنید تمامی سوالات شما پاسخ داده شده است

 چه خدماتی سئو برتر ارائه می دهد؟


ما طیف گسترده ای از خدمات را به شما ارائه می دهیم که شامل  طراحی سایت های تجارت الکترونیک ، وب سایت های پر محتوا (کامل) ، سیستم عامل (زیر ساخت) ، پورتال ، اکسترانت ، اینترانت ، برنامه های تلفن همراه و تبلت ،  بازار یابی دیجیتال ،سئو مارکت خیلی عکاسی صنعتی، تولید فیلم تبلیغاتی، آموزش سئو و بازاریابی پیشرفته و اجرائی برنامه های کاربردی شبکه های اجتماعی سوشیال مارکت، مرکز اطلاعات و یا یک سایت که به سادگی به صورت آنلاین خدمات شما را به نمایش بگذارد.ما می توانیم یاری دهنده شما در تمام نیازهای طراحی وب باشیم.

هدف شما از طراحی سایت چیست؟

معمولا کسانی که دنبال طراحی سایت هستند اهداف خاصی را دنبال می کنند و تمام این اهداف منجر  می شود به در آمد و توسعه کسب و کار  و یا  آسان کردن تمامی کار ها برای 1- کاربر2-مخاطب3-مشتری دوستان خیلی زیادی فکر می کنند کاربر همان مخاطب یا مشتری است در دیجیتال مارکت و یا سئو مارکت، کاملا مقوله متفاوتی است و هر دو طیف وسیعی از  زاویه دید شما از نظر استراتژی وب سایت شماست. هیچکس دنبال این نباشد که استراتژی 3 طیف بهره بر سایت شما در یک راستا قرار بگیرد.

 

طراحی سایت به وسیله مجرب ترین شرکت طراحی سایت

 شرکت سئو برتر جزء با سابقه‌ترین شرکتهای طراحی سایت در ایران می باشد که همگام با نوین ترین روش های طراحی سایت در دنیا  به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.

 هدف اصلی تیم تخصصی سئو برتر جلب رضایت مشتریان و ارائه قوق ترین وب سایت ها در سطح دنیا می باشد.

 

 شما به راحتی می توانید  به صورت تلفنی با شماره 02188558199 تماس  حاصل کرده و با کارشناسان طراحی سایت سئو برتر  ارتباط برقرار کنید.

  مشتریانی که مایل به مراجعه حضوری در شرکت طراحی سایت سئو برتر هستند به راحتی می توانند در ساعات اداری و در طول هفته به شرکت مراجعه کرده و تمام اطلاعات لازم در رابطه با مجازی سازی کسب و کارشان را از مشاوران حرفه ای سئو برتر جویا شوند.

  روش دیگر ارتباط با تیم سئو برتر از طریق ایمیل می باشد که شما به راحتی می توانید با ارسال ایمیل به آدرسinfo(@)seobartar.com  درخواست خود را به تیم سئو برتر ارسال نمایید.

  چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

  امروزه تمام کسب و کارها  برای اینکه بتوانند به حیات خود ادامه دهند باید ارتباطی با دنیای مجازی داشته باشند که بهترین راه حل در این میان داشتن وب سایت است.  در زمان‌های گذشته معمولاً  تمام کسب و کارها به روشهای سنتی انجام می‌شد  ولی امروزه  پیشرفت تکنولوژی و بحث فناوری اطلاعات بسیاری از کسب و کارها را با تغییر و تحول اساسی روبرو کرده است.

در حال حاضر  تمام مردم در سطح دنیا تمایل به مراجعه حضوری به فروشگاه و یا محل های کسب و کار خاص را ندارند و ترجیح می دهند که تمام نیازهای روزانه در زمان بسیار کوتاه و از طریق دنیای مجازی حل شود در واقع دلیل اصلی کاهش مشتریان برخی از مشاغل در دنیای واقعی نیز این است.

 وجود  وب سایت  می‌تواند مشاغل شما را با تغییر و تحول اساسی روبرو کند .

با وجود وب سایت و داشتن شعبه مجازی کسب و کارتان به راحتی می توانید در بازه زمانی بسیار کوتاه به وسیله تیم سئو برتر، میزان  سود حاصل از کسب و کارتان را چندین برابر افزایش دهید.

 با توجه به اینکه امروزه اکثر مردم ساعات مشخصی از روز را در دنیای مجازی سپری می‌کنند و تمایل شدیدی به خریدهای آنلاین و رفع نیازهای روزانه شان از طریق دنیای مجازی دارند پس شما نیز به راحتی می توانید با داشتن وب سایت خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین به مشتریان  معرفی کنید.

که این امر سبب جلب رضایت مشتریانتان خواهد شد.

 از عمده ترین مزیت های وجود وب سایت افزایش صد در صدی مشتریانان می باشد که ارتباط مستقیم با سود حاصل از کسب و کارتان دارد.

 ولی متاسفانه در دنیای واقعی چنین نیست، در دنیای واقعی شما برای اینکه بتوانید بازاریابی محصولات و خدماتتان را در طیف گسترده ای انجام دهید، نیازمند هزینه بسیار بالایی هستید که این امر امکان پذیر نیست ولی  با وجود وب سایت به راحتی و بدون هزینه اضافی و با تخصص فوق العاده تیم طراحی سایت سئو برتر در مدت چند ماه می توانید جزء بهترین و معروف وب سایت ها  در حوضه  کسب و کار خود تبدیل شوید.

 تیم متخصص سئو برتر با ارائه خدمات  متنوع مرتبط به وب سایت به راحتی می تواند شما را جزو بهترین ها در  کسب و کارتان تبدیل کند.

 همان طور که می دانیم هدف اصلی تمام صاحبان مشاغل افزایش مشتریان و افزایش سود می باشد  که ساده ترین و کم هزینه ترین روش دسترسی به تمام مردم ایران در بازه زمانی بسیار کوتاه وجود وب سایت حرفه ای و سئو شده می باشد که تیم سئو برتر  به راحتی می‌تواند در بازه زمانی بسیار کوتاه شما را به هدفتان برساند.

  خدمات  ارائه شده توسط تیم سئو برتر

 سئو برتر به عنوان تخصصی ترین دپارتمان طراحی سایت با امکان ارائه انواع  خدمات مربوط به سایت مانند مشاوره طراحی سایت، تولید محتوای تخصصی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، خدمات تجزیه و تحلیل آنلاین سایت و تمام مباحث مربوط به طراحی سایت که با استفاده از به روزترین روش های برنامه نویسی در سطح دنیا و زیر نظر تیم فوق العاده تخصصی انجام می شود آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز در سطح دنیا می باشد

 برای داشتن هرگونه سایتی باپیشرفته ترین امکانات به راحتی می توانید با شماره  02188108662 تماس حاصل کنید.

 درانتخاب شرکت طراحی سایت باید به چه مواردی دقت کنیم؟

وجود وب سایت جزء مهمترین عامل پیشرفت مشاغل در تمام زمینه ها به حساب می آید  پس بهتر است کار طراحی سایت را به تیم تخصصی بسپاریم که تجربه فوق‌العاده بالایی در این زمینه دارد.

 شرکت سئو برتر با مدنظر قرار دادن دو فاکتور بسیار مهم قیمت و کیفیت در طراحی سایت در سطح بین‌المللی توانسته است رضایت تمام مشتریان داخلی و خارجی خارجی را به خود جلب نماید

 اگر شما نیز می خواهید در بازه زمانی کوتاه مدت به طیف عظیمی از مردم دسترسی پیدا کنید و بتوانید محصولات و خدمات خود را به تمام مردم ایران و یا دنیا معرفی کنید به راحتی می توانید در طی چند ماه به این هدف خود برسید

 سئو برتر به عنوان تیم تخصصی طراحی سایت در ایران و جهان   آماده ارائه انواع خدمات   به مشتریان عزیز می باشد.

چگونه می توانیم صاحب وب سایت شویم؟

فرقی نمی  کند در کجای دنیا زندگی می کنید و یا مشغول به چه کسب و کاری هستید شما به راحتی می توانید از هر جای جهان با برقراری ارتباط با شماره02188108662

 با تیم تخصصی  سئو برتر ارتباط برقرار کنید.

 مشاوران سئو برتر به صورت ۲۴ ساعته و در طول هفته آماده ارائه  خدمات به مشتریان عزیز می باشد شما به راحتی می توانید در مرحله اول تمام اطلاعات لازم در رابطه با مجازی سازی کسب و کارتان را به وسیله مشاوران با تجربه سئو برتر کسب نمایید و صفر تا صد مجازی سازی کار خود را به سئو برتر بسپارید.

سئو برتر آماده کمک به شما برای تحقق هدف های بسیار مهم در راستای برند سازی و پیشرفت کسب و کارتان هستند. فقط یک تماس با 02188108662 کافیست.

 چرا با سئو برتر همکاری کنیم؟

 تیم تخصصی طراحی سایت سئو برتر در  چند  دهه اخیر  با داشتن بیش از ۲۰۰۰ نمونه کار بین المللی و تیم پشتیبانی قوی توانسته است  رضایت و اعتماد تمام مشتریان داخلی و خارجی را به خود جلب نماید.

 تفاوت اصلی تیم طراحی سئو برتر با سایر شرکتهای طراحی سایت بحث کیفیت و تخصص فوق العاده بالای این شرکت می باشد که با هزینه بسیار مناسب به راحتی می‌تواند انواع خدمات مرتبط با  طراحی  سایت را به مشتریان عزیز ارائه دهد.

 اگر شما نیز می خواهید بدون دغدغه و نگرانی شعبه مجازی کسب و کارتان را راه اندازی نمایید به راحتی می توانید از صفر تا صد مجازی سازی کارتان را به تیم فوق‌العاده تخصصی سئو برتر بسپارید

 برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با داشتن وب سایت می توانید با شماره تماس  02188108662 ارتباط برقرار کنید.

امکانات طراحی سایت  شرکتی

سایت اصلی سایت  با امکانات زیر:

۱-گالری
۲ –تماس با ما با فرم تماس با ما مستقیم
۳-درباره ما
۴-خدمات
۵-نوبت دهی بابت تعمیر لوازم
۶- قرعه کشی و اسامی برندگان
۷-دانلود مقالات
۸- پی دی اف صفحات
۹- پرینت صفحات
۱۰-مقالات
۱۱- امکان ایجاد صفحات متنوع  بصورت داینامیک
۱۲-ویترین محصولات در هر صفحه دلخواه
بخش کاربران

بخش کاربری دارای امکانات متعددی می باشد که به آن اشاره می کنیم

قابلیت خرید بی نهایت محصول
قابلیت عضویت در سایت
قابلیت پیگیری محصولات سفارش داده شده
قابلیت پرداخت آنلاین بوسیله درگاه های بانکی
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت ارسال دیدگاه/نقد و بررسی برای محصولات
قابلیت انتخاب پرداخت نقدی/پرداخت در هنگام تحویل
ارائه پروفایل کاربری به هر مشتری
قابلیت مشاهده سوابق خرید کاربری
قابلیت دانلود محصولات دیجیتالی پس از پرداخت وجه
قابلیت انتخاب درگاه پرداخت بانکی
سبد خرید کاربر
قابلیت خرید همزمان چند محصول یا چند عدد محصول

بخش مدیریت
بخش مدیریت دارای یک پنل گسترده می باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم
قابلیت دسته بندی محصولات به تعداد دلخواه
قابلیت ایجاد زیر دسته بندی
قابلیت افزودن بی نهایت محصول در سایت
قابلیت نوشتن توضیحات کوتاه و توضیحات اصلی برای محصولات
قابلیت افزودن تصاویر متعدد برای محصول
قابلیت تعیین قیمت اصلی و قیمت تخفیف محصول
قابلیت تعیین وزن محصول
قابلیت تعیین نمودن ابعاد محصول
قابلیت افزودن محصولات مجازی
قابلیت افزونه محصولات قابل دانلود
قابلیت تعیین زمان منقضی شدن محصول
قابلیت تعیین محدودیت دانلود در محصول
ارائه لینک امن به کاربران برای جلوگیری از دانلود کاربرانی که وجه را پرداخت نکرده اند
قابلیت نمایش وضعیت و نمای کلی فروشگاه
قابلیت نمایش وضعیت فروش ها
قابلیت تعیین میزان موجودی محصول در انبار
قابلیت تعیین روش های حمل و نقل محصول
قابلیت افزودن مالیات حمل و نقل
قابلیت افزودن فیلد دلخواه در مشخصات محصول (برای مثال در محصول لپ تاپ: میزان هارد:۵۰۰ گیگابایت، صفحه نمایش: ۱۵٫۶ و…)
ارائه گزارش کلی از فروشگاه
قابلیت نمایش گزارش به صورت روزانه،ماهانه و سالانه
قابلیت نمایش پرفروش ترین محصول و یا پربیننده ترین محصول فروشگاه
نمایش وضعیت مشتری ها و آمار عضویت مشتریان درون نمودار
قابلیت تعریف کوپن تخفیف برای یک محصول
قابلیت تعریف کوپن تخفیف برای محصولاتی خاص
قابلیت تعریف کوپن تخفیف برای تاریخ و زمان خاص
قابلیت تعیین محدودیت تعداد کوپن
سیستم تنظیمات پیشرفته فروشگاه
سیستم تنظیمات درگاه های پرداخت
سیستم مدیریت قالب های ایمیل
و …
ضمنا گرافیک این از نوع حرفه ای طراحی خواهد شد و بر اصول واکنشگرایی استوار است

خدمات طراحی سایت

یک سایت فقط برای جلب توجه و زیبایی نیست, نقش یک سایت برای جذب و به کار گرفتن کاربران و ارتباط برقرار کردن آنها با برند شما و افزایش آگاهی کاربران در مورد محصول یا خدمات شما بسیار موثر است. تیم سئو برتر در طراحی یک سایت کارا و کاربر پسند شمارا همراهی میکند.

طراحی سایت|طراح وب سایت|خدمات طراحی سایت با تیم سئو برتر

 طراحی سایت را می توان بر اساس نیاز مشتریان و کاربران اینترنتی و اصناف براساس   ترتیب زیر دسته بندی کرد. طراحی سایت معمولا در سئو برتر بر اساس سئو یعنی بر بستر سئو طراحی و  نیاز های کاری کارفرما با توجه به نظر و درخواست و تقابل با مشتریان هدف طراحی و اجرا می گردد. در این بین کسانی هستند که طراحی سایت را برگرفته از فقط دیزاین می دانند  در حالی که طراحی سایت تخصصی از کد نویسی و زائیده ایده های خلاقانه یک طراح با روانشناسی رنگها و در نهایت حصول نتیجه و گرفتن کاربران و مشتریان بیشتر است. سایت باید یوزر فرندلی باشد تا بتواند نیازهای کاربران را بر آورده نماید. یعنی هر کاربری بتواند به اسانی در  سایت تمامی انتظارات خود از مطالب و محتوای  سایت همچنین عکسها و یا هر نوع اطلاعات را به اسانی پیدا و مطالعه و بررسی نماید. پس طراحی سایت اصولا نصب یک CMS یا مدیریت محتوای خالی نیست. بر این اساس ما طراحی سایت را با یک تیم مجرب و آشنا به طراحی و کد نویسی و مسلط به html ،Css،java, و همچنین  با همکاری  تیم قوی سئو سئو برتر طراحی و در اختیار مشتریان محترم قرار میدیم نمونه از کارهای طراحی  وب سایت تیم سئو برتر تا 300 نمونه کار در  سایت موجود می باشد. تیم سئو برتر با دو سایت سئو برتر برای بهینه سازی سایت و همچنین سایت طراحی وب افرا برای طراحی سایت استفاده می نماید تا  خدمات طراحی وب سایت و خدمات بهینه سازی سایت را هرچه با کیفیت تر در اختیار کاربران گرامی قرار دهد. امید است بتوانیم در خدمتی  هر چند نا چیز  برای کاربران گرامی و کارفرمایان و صاحبان  اصناف و مشاغل داشته باشیم.

توانایی ما در شناساندن شغل و کار  ایرانی خیلی ضعیف بوده است زیرا همیشه ما در رسانه های جمعی می بینیم که یک تولید کننده ایرانی در  ایران چه مشکلات عدیده ای دارد.  و به عنوان مثال  ایران با تولید 95 درصد زعفران جهان به عنوان یک تولیده کننده به حساب نمی اید و زعفران اسپانیایی  معروفترین در بازار های دنیا می باشد. در زمینه تولید فرش هم چنین بازاری صادق است و ما داریم تمام بازار ها را به چینی ها و دیگر کشورها واگذار می کنیم. چرا؟!!!!!!!

طراحی سایت برای مغازه داران چرا؟ چگونه؟

 اگر فرض کنیم فردی مغازه دار  دنبال یه فروش بهتر و در امد بیشتر  است باید مغازه ای کنار خیابن و آن هم نبش داشته باشد تا فروش خوب و همیشگی داشته باشد. ساعتها به مشتری جواب دهد و  از آن گذشته  اجاره بالایی بپردازد تا بتواند صاحب چنین فروشی شود. در بعضی موارد تا 1 میلیارد تومان رهن   و ماهانه اجاره هم بدهد. هر کسی از این پولها ندارد و بازار انحصار یه عده خاص خواهد بود که الان هم است و نیروی کار جوان فرصت عرض اندام در بازار ندارد. اما !!!!!

نیروی جوان امروز  مسلط به فضای مجازی است و  دنبال در آمد است همچنین پول کافی ندارد تا  موارد  ذکر شده بالا و یا اجاره مغازه را پرداخت نماید. اگر شما هزینه معادل یک دهم هزینه مغازه را برای یک فروشگاه اینترنتی  بپردازید قطعا موفقیت بیشتر سود بیشتر و هزینه کمتری خواهید پرداخت. پس طراحی فروشگاه اینترنتی و یا طراحی سایت نمایشگاهی از  نوع نمایش خرید کالا و یا خدمات بهترین راه در آمد برای یک  کسب و کار خواهد بود.

حرکت اول: حتما باید  شغل  و تولیدات خود را  به دنیا معرفی نماییم.

 بهترین نوع معرفی یک شغل  و یا یک تولید  از طریق  طراحی سایت به چند زبان  زنده دنیاست. طراحی که بتواند در جستجوهای گوگل هم  جزو  سایتهای اول باشد. این کار  را به  طراحان سایت و بهینه سازان سایت بسپارید و اعجاز رشد  کسب و کار را خود را ببینید. تقریبا کمتر جایی در دنیاست که اینترنت و رسانه اینترنتی در آن پیدا نشود . خصوصا در تمامی بازار های بزرگ دنیا اینترنت و جستجو همیشه وجود دارد و سرمایه گذاران بزرگ همیشه به دنبال منابع تولیدات در  کشورها می گردند

آیا شما خودتان را معرفی کرده اید و در این بازار مجازی دنیا حضور دارید!!!!!!!!!!!!!! یعنی هموطنم ، بازاری ایرانی، تولید کننده ایرانی آیا وب سایت دارید؟

وقتی می بینیم  کمتر از 5 درصد تولید کننده ایرانی و یا کارخانه دار  یا بازرگان ایرانی سایت شرکتی و یا فروشگاهی دارند . شما نمی توانید رقابت داشته باشید طراحی یک سایت می تواند حداقل  شما را از این روزمرگی و بحران و رکود اقتصادی نجات دهد.مشتری هیچوقت شما را نمی بینید و یا نمی تواند هر وقت که دلش خواست به کارخانه شما و یا  مکان تولیدی شما سر بزند. آیا شما برای مشتری امکانات شناسایی محصول و یا خدمات خو.د را فراهم کرده اید؟

قطعا جواب خیلی از شماها نه خیر خواهد بود. خوب ساده ترین و کم هزینه ترین راه شناسایی همان طراحی  سایت به چند زبان  متناسب و با کسب و کارتان است تا بتوانید خود را به دنیا و یا حداقل بازار ایران معرفی کنید در کور سوی امید فروش مخصوصا در ماه های کسادی بازار. که معمولا یک مشتری  تداوم بازار به دلخواه شماست و شما کیلومتر ها از او فاصله دارید. تنها داشتن یک سایت می تواند آن مشتری را به سوی شما بیاورد. یا مشتریانی را اختلاف فصلی با کار شما دارند.   در فصل زمستان تولید کننده پوشاک می توانند تولیدات تابستانی  داشته باشد اگر بازار تابستانی در  کشورهایی که همیشه گرم هستند  و نیاز به لباس نخی دارند. با یک مثال ساده شما هم می توانید بازار هدف خود را با طراحی وب سایت پیدا کنید.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی

طراحی فروشگاه اینترنتی

امکانات زیر را از نظر تکنولوژی طراحی سایت خواهد داشت
ریسپانسیو واکنش اتومات به تمام مرورگرها  و نمایشگرهای موجود به هر اندازه.
هوشمند و اعلام خودکار بروز رسانی سایت  در هر هفته. بدون دریافت هیچ هزینه ای
امکان نصب نرم افزار های مختلف براساس نیاز صاحب سایت در کمترین زمان ممکن. و با کمترین هزینه ممکن در صورتی که آن نیاز در فضای مجازی رایگان نباشد.
امکانات اپلود ویدئو ،عکس، پی دی اف،بنر و هر نوع فایل قابل آپلود با هر فرمتی.
تنظیم خودکار سئو(بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو مثل گوگل)
ویرایش ساده صفحات و نوشته ها و تمامی امکانات موجود سایت توسط هر کاربر.
امکان ایجاد گالری عکس و تصاویر مختلف در سایت.
اسلاید تبلیغاتی و نمایشی با متد روز و با دیزاینهای مختلف و اندازه های مختلف.
توانایی تایپ با هر نوع فونت فارسی و انگلیسی.
امکان ایجاد کاربر توسط مدیر  و مدیریت کاربران سایت توسط مدیر.
امکان ایجاد کامنت و نظردهی برای هر نوع موضوع خاص و غیر خاص.
فرم تماس با ما
ارتباط سریع با هر کاربر و ایجاد بانک ایمیل و یا شماره جهت فید بک مشتری.
امکان ایجاد هر نوع دسته و گروه در سایت.
امکان ایجاد هر نوع پیوند به  خود سایت و سایت خارجی.
امکان ایجاد صفحات اجتماعی مثل فیس بوک ، گوگل پلاس و …..
ایجاد ارتباط مستقیم با شبکه های ویدئویی مثل آپارت یا یوتیوب و ….
تعریف مستقیم و شناسنامه دار کردن هر نوع عکس ویدئو و مطلب برای خود سایت تا از هرنوع کپی رایت  مستقیم جلوگیری گردد.
امکان ویرایش سریع  در پنل  مدیریت مطلب زمانی که میخواهید یادداشت داشته باشید.
امکان ایجاد ویترین اسلایدی برای هر نوع محصول و یا خدمات.
این همه امکان در صد کوچکی از امکانات پنل مدیریت این سایت با مدیریت محتوای وردپرس باشد. اما امکان بروز رسانی سایت در مدت زمان خیلی کم  در بعضی مواقع  روزانه از بزرگترین امتیازات رایگان برای این سایت می  باشد. چرا که سایتها در بعضی مواقع ۲ سال یکبار هم بروز  نمی شوند و احتیاج به صرف هزینه های مختلف برای برنامه نویسی توسط طراح سایت ، و یا بطور کلی نیاز  به تغییر و طراحی دوباره  دارند.
 طراحی سایت فروشگاهی
با امکانات زیر
۱-امکان ایجاد صفحه برای فروش حدود ۶۰۰  نوع کالای لوازم خانگی و بیشتر
۲-امکان ایجاد نظرات  کاربران در سایت
۳-امکان ایجاد مقایسه محصول با مارکهای موجود  در بازار
۴- تغییرات  موجودی کالا در انبار با  اعلام نمایش موجود و یا  عدم موجودی
۵- اتصال  کد نویسی درگاه بانک های مختلف به سایت تا ۳ بانک
۶-فروش تک واحدی کالا
۷-هدایت کاربر  از صفحه مقالات به فروش و برعکس
۸- دیزاین اختصاصی  سازگار با  رنگ محصولات
۹-پرداخت  انلاین  هزینه جدا از فروشگاه با  امکان انتخاب درگاه بانکی
۱۰-امکان بهینه سازی سایت فروشگاهی برای رسیدن به صفحه اول گوگل
۱۱- امکان ویرایش مشخصات کالا از قبیل رنک، گارانتی، و …..
۱۲- امکان ویرایش خدمات در  تمامی صفحات کالا ها
۲-سایت اصلی سایت  با امکانات زیر:

۱-گالری
۲ –تماس با ما با فرم تماس با ما مستقیم
۳-درباره ما
۴-خدمات
۵-نوبت دهی بابت تعمیر لوازم
۶- قرعه کشی و اسامی برندگان
۷-دانلود مقالات
۸- پی دی اف صفحات
۹- پرینت صفحات
۱۰-مقالات
۱۱- امکان ایجاد صفحات متنوع  بصورت داینامیک
۱۲-ویترین محصولات در هر صفحه دلخواه
بخش کاربران

بخش کاربری دارای امکانات متعددی می باشد که به آن اشاره می کنیم

قابلیت خرید بی نهایت محصول
قابلیت عضویت در سایت
قابلیت پیگیری محصولات سفارش داده شده
قابلیت پرداخت آنلاین بوسیله درگاه های بانکی
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت ارسال دیدگاه/نقد و بررسی برای محصولات
قابلیت انتخاب پرداخت نقدی/پرداخت در هنگام تحویل
ارائه پروفایل کاربری به هر مشتری
قابلیت مشاهده سوابق خرید کاربری
قابلیت دانلود محصولات دیجیتالی پس از پرداخت وجه
قابلیت انتخاب درگاه پرداخت بانکی
سبد خرید کاربر
قابلیت خرید همزمان چند محصول یا چند عدد محصول

بخش مدیریت
بخش مدیریت دارای یک پنل گسترده می باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم
قابلیت دسته بندی محصولات به تعداد دلخواه
قابلیت ایجاد زیر دسته بندی
قابلیت افزودن بی نهایت محصول در سایت
قابلیت نوشتن توضیحات کوتاه و توضیحات اصلی برای محصولات
قابلیت افزودن تصاویر متعدد برای محصول
قابلیت تعیین قیمت اصلی و قیمت تخفیف محصول
قابلیت تعیین وزن محصول
قابلیت تعیین نمودن ابعاد محصول
قابلیت افزودن محصولات مجازی
قابلیت افزونه محصولات قابل دانلود
قابلیت تعیین زمان منقضی شدن محصول
قابلیت تعیین محدودیت دانلود در محصول
ارائه لینک امن به کاربران برای جلوگیری از دانلود کاربرانی که وجه را پرداخت نکرده اند
قابلیت نمایش وضعیت و نمای کلی فروشگاه
قابلیت نمایش وضعیت فروش ها
قابلیت تعیین میزان موجودی محصول در انبار
قابلیت تعیین روش های حمل و نقل محصول
قابلیت افزودن مالیات حمل و نقل
قابلیت افزودن فیلد دلخواه در مشخصات محصول (برای مثال در محصول لپ تاپ: میزان هارد:۵۰۰ گیگابایت، صفحه نمایش: ۱۵٫۶ و…)
ارائه گزارش کلی از فروشگاه
قابلیت نمایش گزارش به صورت روزانه،ماهانه و سالانه
قابلیت نمایش پرفروش ترین محصول و یا پربیننده ترین محصول فروشگاه
نمایش وضعیت مشتری ها و آمار عضویت مشتریان درون نمودار
قابلیت تعریف کوپن تخفیف برای یک محصول
قابلیت تعریف کوپن تخفیف برای محصولاتی خاص
قابلیت تعریف کوپن تخفیف برای تاریخ و زمان خاص
قابلیت تعیین محدودیت تعداد کوپن
سیستم تنظیمات پیشرفته فروشگاه
سیستم تنظیمات درگاه های پرداخت
سیستم مدیریت قالب های ایمیل
و …
ضمنا گرافیک این از نوع حرفه ای طراحی خواهد شد و بر اصول واکنشگرایی استوار است .

خدمات طراحی سایت سئو برتر

تیم سئو برتر کسب و کار شما را با یک طراحی خلاقانه در دنیای دیجیتال به همگان نمایش میدهد و کمک میکند تا برندشخصیتان را با تاثیری طولانی مدت بسازید, تیم سئو برتر برای شما سایتی مشتری پسند و متناسب با برند تان برای شما طراحی میکند , تیم ما برای نمایش یک سایت عالی و مطابق با نیاز شما تا انتها با شما همکاری خواهد کرد.

خدمات طراحی سایت تیم سئو برتر با دانش روز طراحی سایت ریسپانسیو(واکنش گرا) ، بروز رسانی اتوماتیک سایت و بر اصل هزینه کمتر- بازدهی و کیفیت بیشتر استوار است و تفاوت اساسی با طراحی سایت دیگر همکاران طراح دارد و آن طراحی بر پایه سئو است، زیرا اعتقاد داریم که تنها طراحی سایت باعث ارتقای شغلی نخواهد شد.تیم سئو برتر خدمات طراحی سایت و پورتال خود را با توجه به نیازهای کارفرمایان، نوع فعالیت و متناسب با بودجه شما توانایی انجام هر نوع طراحی سایت را دارد.طراحی وب سایت تیم سئو برتر، مطابق با الگوریتم های پیشرفته و استاندارد گوگل در بهینه سازی وب سایت و با توجه به نیازهای مشتری، می باشد.

طراح سایت چه کمکی به رشد کسب و کار ما می کند؟

علم نوین ارتباطات با توجه به نیاز روز افزون با سرعت بی نظیر در حال پیشرفت و بروز شدن می باشد. این سرعت گاهی آنقدر زود اتفاق می افتد که یک هفته بعد تکنولوژی قابل مقایسه با هم دیگر هم نیستند. بعنوان مثال برای بروز کردن موبایل شخصی اندرویدی خود باید حداقل هفته ای یکبار بروز رسانی کنید تا هم سیستم روانتر کار کند و هم شما از داشتن برنامه موجود در موبایلتان استفاده بهینه داشته باشید.برای داشتن بیزینس خوب و عالی باید سایتی داشته باشید که تمام تبلت ها موبایلها و سیستم های با نمایشگرهای گوناگون و سیستم عاملهای مختف و همچنین اندازه های مختلف نمایشگر ها همخوانی و یا به عبارتی ریسپانسیو یعنی واکنش گرا باشد. که با هر اندازه تصویر موبایل به آن اندازه سایت اتومات در آید.

انواع طراحی سایت در سئو برتر

طراحی وبسایت کافی شاپ
طراحی وبسایت وکالت
طراحی وب سایت آموزشگاه
طراحی سایت بازرگانی
طراحی سایت تبلیغاتی و نیازمندی
طراحی سایت خدمات عروسی
طراحی سایت دکوراسیون و لوازم منزل
طراحی سایت شخصی
طراحی سایت علمی
طراحی سایت فیلم و موزیک
طراحی سایت مراکز تجاری
طراحی سایت آموزشی
طراحی سایت باشگاه ورزشی
طراحی سایت تخفیف
طراحی سایت خودرو
طراحی سایت رستوران
طراحی سایت فروش شارژ
طراحی سایت کارخانجات
طراحی سایت کیف و کفش
طراحی سایت مرتبط با حیوانات
طراحی سایت فلت
طراحی سایت مزون لباس
طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت گردشگری
طراحی سایت با جوملا
طراحی قالب وردپرس
طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس
طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای
طراحی سایت با php
 طراحی سایت  فست فود
طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت کلینیک زیبایی
طراحی سایت خبری
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت هنری
طراحی سایت آتلیه
طراحی سایت املاک
طراحی سایت همایش و کنفرانس
طراحی سایت حرفه ای
طراحی سایت صرافی فروش ارز
طراحی سایت فروش فایل
طراحی سایت کودکان
طراحی سایت مجله اینترنتی
طراحی سایت نمایشگاهی
طراحی سایت ورزشی
طراحی سایت آژانس مسافرتی
طراحی سایت انتشارات
طراحی سایت تالار پذیرایی
طراحی سایت دانلود
طراحی سایت ساختمانی
طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت گالری
طراحی سایت مدرسه
طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی
طراحی سایت اتوبار باربری
طراحی سایت مبلمان

تجارت الکترونیک

تیم سئو برتر راه حل های موفقی در توسعه تجارت الکترونیک و نرم افزار سبد خرید برای کسب و کار آنلاین دارد و در این ضمینه به شما کمک خواهد کرد..

اینترانت / اکسترانت

تیم ما توسعه دهنده راه حل های سفارشی برای اکسترانت و اینترانت ، یکپارچه سازی شیرپوینت و مدیریت دانش می باشد.

CMS, ورد پرس , دروپال

ما با استفاده از توسعه سیستم های مدیریت محتوا (CMS) شما را به طور موثر قادر به مدیریت محتوای سایت خواهیم کرد.

برنامه های فیس بوک

تیم سئو برتر پیشرو در توسعه نرم افزار و ارائه خدمات طراحی وب سایت ، موبایل و نرم افزار فیس بوک می باشد.


تجارت پست الکترونیک

ایجاد بهترین نرم افزار و کمپین ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیل) برای ایجاد ، ارسال و پیگیری کمپین که منجربه گرفتن بهترین نتایج می شوند.

توسعه دهنده PHP و JS

ارائه دهنده خدمات توسعه وب با برنامه های : PHP ، دروپال ، پایتون ، جاوا اسکریپت/جی کوئری و دیگر فن آوری های مدرن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.