soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

ویلچربر


از کجا ویلچر بر بخریم؟ 

بالابر ویلچر یا همان ویلچر بر یکی از اقلام ضروری برای معلولین و افرادی است که از ویلچر و صندلی چرخدار به طور کلی استفاده می کنند.

این وسیله به جابه جایی راحت این افراد با ویلچر کمک می کند. این بالابر خاص در مکان ها و موقعیت های خاص و متفاوت کاربرد دارد و می تواند نیاز افراد استفاده کننده از ویلچر را برای بالا رفتن ، استفاده از وسایل نقلیه عمومی و... برطرف نمایید.

همانطور که گفتیم این وسیله انواع مخلفی دارد برای خرید یک ویلچربر قیمت مناسب و با کیفیت بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید نمایید از مشاوره فروشندگان آن استفاده نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

پیشنهاد ما برای منصفانه ترین قیمت و قابل اعتماد ترین مرکز فروش برای عزیزان آپار بالابر است که شماره آن را در زیر درج می نماییم تا شما هم اگر احتیاج دارید از آن استفاده کنید.

 

ایزوگام شرق


ایزوگام شرق چگونه است ؟

ایزوگام دلیجان، ارائه دهنده خدمات نصب ایزوگام در تهران است. حتما واژه ایزوگام کاری به گوشتان خورده است. این کار برای جلوگیری از نشت رطوبت به داخل ساختمان به ویژه انجام می شود.

یکی از انواع ایزوگام ایزوگام شرق است که دارای کیفیت بسیار بالایی است.

 

 قیمت ایزوگام شرق چقدر است ؟

از ایزوگام شرق در پشت بام ها استخرها و... بسیار استفاده می شود و قیمت آن بستگی به میزان مصرف و مترمربع جایی که ایزوگام می شود دارد.برای اطلاع از قیمت ها به لینک ایزوگام شرق مرجعه نمایید و کلیک نمایید.