soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

soodibaspar

طراحی سایت در اروپا


طراحی سایت در اروپا

طراحی سایت در اروپا

طراحی سایت در اروپا چگونه است ؟

آیا طراحی سایت در اروپا رونق دارد؟ هزینه طراحی سایت در اروپا چقدر است؟ و هزاران سوال مشابه که هدف ما در این مقاله بررسی وضعیت طراحی سایت در اروپا می باشد.

امروزه طراحی سایت علاوه بر ایران در کشور های اروپایی نیز دارای مشتریان بسیار بالایی بوده و مورد توجه همگان است .
شرکت های بسیار زیادی در دنیا وجود دارند که به صورت تخصصی به طراحی سایت می پردازند.
در واقع رقابت بسیار شدیدی در بین شرکت های طراحی سایت در ایران و شرکت های طراحی سایت در دنیا وجود دارد.
با توجه به اینکه اولین وبسایت توسط شرکت های خارجی طراحی شد ولی اکنون در ایران شرکت هایی وجود دارند که از شرکت های خارجی پیشی گرفته و در سطح بین المللی خدمات عرضه می کنند.

ضرورت طراحی سایت در اروپا

امروزه بسیاری از افراد موفق در تمام مشاغل بر این باور هستند که باید کسب و کارهای سنتی تغییر مسیر دهند و در دنیای مجازی جایی برای خود داشته باشند شاید، برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا با وجود اینترنت و یا بستری در دنیای مجازی این همه اهمیت دارد؟

در لیست زیر چند نمونه از مزیت های وجود وب سایت و یا کسب و کار آنلاین بیان شده است:

  • مهمترین دلیل اهمیت دنیای مجازی در کسب و کارها بحث فراگیری اینترنت می باشد، با مد نظر قرار دادن این که در کشورهای پیشرفته مانند اروپا اکثر مردم به جای تحمل ترافیک یا اتلاف زمان برای دسترسی به محلی خاص ترجیح می دهند به صورت آنلاین تمام کارهای خود را رفع نماینده و بقیه زمان را به تفریح و کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهند.
    متاسفانه هنوز اهمیت وجود بستری در دنیای مجازی برای بسیاری از افراد روشن نشده است. و به همین دلیل روز به روز در کسب و کار خود دچار مشکلات جدی هستند و متاسفانه در آینده ای نه چندان دور شاید بسیاری از کارها را مجبور به تغییر شغل و یا ضرر های مالی بسیار جدی شوند.
    در واقع نداشتن وب سایت و یا شعبه مجازی، باعث می شود که اکثر مشتریان به سمت رقیبان و یا کسانی که دارای وب سایت در کسب و کار مربوط هستند بروند.
    بدین صورت است که شما خیلی راحت مشتریان خود را به سمت رقیبان می فرستید.

طراحی-سایت-در-اروپا

  • از مزیت های دیگر اهمیت طراحی سایت در اروپا در مشاغل ، بحثِ نبوده محدودیت زمانی و مکانی می باشد.
    فرض کنید شما دارای یک فروشگاه لباس هستید به این امری بدیهی است که تنها می توانید به افرادی که در شهر خودتان زندگی می کند خدمات ارائه دهید و البته با محدودیت زمانی یعنی امکان کار به صورت ۲۴ ساعته و در روزهای تعطیل ممکن نیس در حالی که با وجود وب سایت و یا شعبه مجازی به راحتی میتوانید به تمام افرادی که در کشورتان زندگی می‌کنند به راحتی خدمات دهید.

اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که بسیاری از تجار در انواع مشاغل تمام کارهای بین کشوری خود را به راحتی با استفاده از وب سایت حل می کنند و دیگر مثل زمانهای قدیم نیازی به طی مسیر طولانی برای دسترسی به شرکتی خاص و یا فردی خاص وجود ندارد در واقع شما به راحتی با استفاده صحیح از دنیای مجازی می توانید تمام کارهای خود را به صورت آنلاین و بدون هزینه اضافه انجام دهید.

  • مهمترین بخش در تمام مشاغل بحث بازاریابی آن میباشد که در دنیای واقعی بحث بازاریابی به صورت سنتی انجام شده و اگر بخواهید به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید در این صورت باید هزینه زیادی را صرف نمایید که این امر به هیچ عنوان مقرون به صرفه نمی باشد چون هزینه بازاریابی بیشتر از سود حاصل از کار میباشد.
    ولی دنیای مجازی این مشکل را برای همیشه حل کرده است شما به راحتی می توانید با دیجیتال مارکتینگ و یا بحث بازاریابی آنلاین به شکل ممکن به تعداد نامحدودی از افراد در سطح دنیا دسترسی پیدا کنید که این امر در افزایش فروش و یا در بحث معرفی خدمات و محصولات ارتباط مستقیم داشته و به راحتی می‌تواند منجر به افزایش ۱۰۰ درصدی سود حاصل از ارائه خدمات و یا فروش محصول شود.
  • و...

دلیل اصلی نداشتن وب سایت در اروپا چیست؟

مورد مهمی که برای طراحی سایت در اروپا وجود دارد بسیاری از مردم درک صحیح از اینترنت و یا وبسایت ندارند همیشه نگران این هستم که آیا با افتتاح وبسایت می توانند به نتیجه دلخواه برسند یا نه.
و یا خیلی از مردم در مرحله اول به هزینه طراحی سایت پشتیبانی می‌کند و به نظرشان پرداخت هزینه ناچیز در ابتدای کار امری اشتباه به نظر می آید چون از نتیجه آن مطمئن نیستند که این امر بیشتر در کشورهای جهان سوم اتفاق می‌افتد.
ولی در کشورهای پیشرفته مثل اروپا بحث اهمیت وب سایت و نقش حیاتی وجود آن در تمام مشاغل ثابت شده است،

و تنها مشکل در کشورهای اروپایی بحث هزینه های بسیار بالای طراحی وب سایت می باشد و در واقع تمام مردم خواستار داشتن وب سایت و یا افتتاح شعبه مجازی مشاغل خود هستند ولی به دلیل بالا بودن هزینه طراحی و یا هزینه پشتیبانی از افتتاح وب سایت خود داری میکند.

که خوشبختانه راه حل بسیار مناسبی برای رفع این مشکل وجود دارد می دانیم دنیای مجازی تمام محدودیت های زمانی و مکانی را از میان برده است و تمام افرادی که در کشورهای اروپایی زندگی می‌کنند به راحتی می تواند باشرکت هایی که تمام خدمات طراحی سایت برنامه نویسی پشتیبانی را ارائه می دهند در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند

هزینه طراحی سایت در ایران چقدر است؟

هزینه طراحی سایت در ایران بسیار پایین می باش پس تمام افرادی که در کشورهای اروپایی زندگی می کنند به راحتی می توانند با برقراری ارتباط با شرکت های طراحی سایت در ایران با هزینه بسیار کم حدود ۲۰۰ تا هزار دلار صاحب یک وب سایت فوق العاده کاربردی که متناسب با استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود و زیر نظر تیم تخصصی میباشند ارتباط برقرار کنند

هزینه طراحی سایت در اروپا چقدر است؟

هزینه طراحی سایت در کشورهای اروپایی از ۵ هزار دلار تا ۱۵ هزار دلار متغیر بوده و هزینه پشتیبانی آن معمولاً بیشتر از هزینه طراحی آن می باشد در واقع دلیل اصلی اجتناب از داشتن وب سایت در کشورهای اروپایی بحث هزینه آن می‌باشد

ولی شرکت برتر در ایران وجود دارد با امکان ارائه خدمات بین المللی به سراسر جهان در طی سالیان متوالی توانسته است رضایت تمام مشتریان خارجی خود راجلب نماید.
 
هزینه طراحی سایت در ایران بسیار پایین بوده و امکان ارائه خدمات به تمام مردم جهان وجود دارد شما به راحتی می توانید با برقراری ارتباط با تیم سئوبرتر یک وبسایت عالی را با کمترین هزینه داشته باشید
مهمترین حسن همکاری با سئو برتر تمام کارها به تیم فوق‌العاده تخصصی می باشد که پشتیبانی تمام وب سایت ها به صورت یک سال زیر نظر تیم متخصص سئو برتر که در سراسر دنیا هستند،می باشد و در سال اول هزینه پشتیبانی از مشتریان دریافت نمی شود.
 
سئوبرتر با بیش از ۲۰۰۰ نمونه کار قوی در سطح بین‌المللی و ارائه انواع خدمات طراحی سایت و پشتیبانی، سئو و... توانسته است جایگاه فوق‌العاده ویژه‌ای را در بین شرکت‌های طراحی سایت در دنیا به دست آورد اگر شما نیز افتتاح وب سایت و یا شعبه مجازی کسب و کار را دارید به راحتی می توانید از صفر تا صد کار خود را به شرکت سئو برتر بسپارید.
  • طراحی سایت صرفا طراحی با فتوشاب نیست. طراحی سایت دانشی متشکل از نحوه ارتباط با سرور،بهینه سازی کدها حین طراحی، آشنایی به مفاهیم طراحی و نحوه نوشتن کد با کمترین درخواست به سرور و درک متقابل از نیاز های کارفرما که بهترین سرویس دهی را شامل شود، و بتواند رشد و سئو سایت را شامل شود. در رده طراح سایت حرفه ای می تواند قرار بگیرد.به شرطی که دانش روز طراحی خود را  آپدیت و بروز رسانی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.